Zelicia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Zelicia - 15 oktober 2011 10:34

Om du besöker min blogg och kommenterar

med ditt mspnamn, så kan du vinna en present.

När det är ungefär tio personer som har kommenterat,

lottar jag!!

Var med nu!!


Såhär går det till:


Skriv en kommentar, t.ex "Hej, jag vill vara med i din tävling

om en present, jag heter Zelicia på msp".

Sen skriver jag upp allas namn,

och när det är tio mspanvändare kommer jag att lotta!

Den som vinner får en present från önskelistan och en auto.




Kram


 


Av Zelicia - 14 oktober 2011 20:07

 

Min outfit till det nya temat!! Vad tycks?



  Coolt tema, vah? Galaxy Love!!


KOMMENTERA OM NI VILL
ATT JAG SKA GÖRA ER TILL DAGENS OUTFIT!



Dagens outfit: Isadora00söt

Isadora00söt's kommentar: Rocka billy bruden aså snygg!

 

Tack Isadora00söt

Besök henne nu! På www.moviestarplanet.se



Kram!


 




Av Zelicia - 12 oktober 2011 20:07

Jag har inte skrivit på länge, men nu är jag Level 8!!!

Tack för all hjälp, hörni :)


Jag har gjort ännu en makeover


 

Kanske inte precis det snyggaste man kunde hitta på??


 

WOW! (Cool)a resultatet!!!! SNYGGT!


Tack lillysnyg för att du ställde upp ;)





HÄR KOMMER LITE OUTFITS! :)


 

JIIHHAAA!!! :P




 

Till det nya temat.. Vad tycks?



 

Den här är såååå söt, tycker inte du det??





Skriv vad du tycker i kommentaren :)






PUSS från Zelicia  

   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gör du loppisar på msp?
 Ja!
 Nej!
 Varför skulle jag?
 Nej men jag köper från dom
 Ja och jag köper från dom
 Jag hatar loppisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Zelicia's gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

MovieStarPlanet

MSP är en sida för skoj!
Där blir ni en egen moviestar,
som har chansen att göra filmer,
shoppa, chatta med vänner och spela spel! Bli medlem nu!! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards