Zelicia

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Level 8

Av Zelicia - 12 oktober 2011 20:07

Jag har inte skrivit på länge, men nu är jag Level 8!!!

Tack för all hjälp, hörni :)


Jag har gjort ännu en makeover


 

Kanske inte precis det snyggaste man kunde hitta på??


 

WOW! (Cool)a resultatet!!!! SNYGGT!


Tack lillysnyg för att du ställde upp ;)





HÄR KOMMER LITE OUTFITS! :)


 

JIIHHAAA!!! :P




 

Till det nya temat.. Vad tycks?



 

Den här är såååå söt, tycker inte du det??





Skriv vad du tycker i kommentaren :)






PUSS från Zelicia  

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zelicia - 5 maj 2012 12:47

Moniestarplanet har uppdaterats och jag älskar allt nytt! Man kan ha en egen biografi, här är min:     Zelicia feliiciiaduvet Elvira 98 Punkkevin   Visst är den snygg? Haha.. jag tycker om att man kan ha 3 bästisar, det är typ det bästa!...

Av Zelicia - 4 maj 2012 20:43


Inte varit så aktiv på länge, tyvärr, men nu är jag det! Tack vare zindra1 kom jag på att jag inte gjort ett inlägg på jättelänge här! Kanske skriver något mer sen!     Kram Zelicia     P.s min bästis feliiciiaduvet är tillbaka, hon bl...

Av Zelicia - 8 februari 2012 20:07

DAGENS MOVIESTAR BLEV: zindra1                                                                                         zindra1 egna dagliga look: Visst är hon snygg?                    HÄR ÄR MIN LOOK TILL zindra1:   Jättes...

Av Zelicia - 7 februari 2012 15:08


Jag har hittat världens sötaste tjej c;   Här har jag gjort en look på henne; Besök henne nu!!! banana-split       Kramar från Zelicia       ...

Av Zelicia - 7 februari 2012 09:25


Förlåt att jag inte har uppdaterat på hundra år men jag kan försöka bli aktiv igen, om ni vill det alltså!   Jag har faktiskt inte varit inloggad på msp på länge, men nu är jag det igen! Jag har lovat några det, hehe!   Men här är det nya tem...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gör du loppisar på msp?
 Ja!
 Nej!
 Varför skulle jag?
 Nej men jag köper från dom
 Ja och jag köper från dom
 Jag hatar loppisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Zelicia's gästbok

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

MovieStarPlanet

MSP är en sida för skoj!
Där blir ni en egen moviestar,
som har chansen att göra filmer,
shoppa, chatta med vänner och spela spel! Bli medlem nu!! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards