Zelicia

Alla inlägg under juli 2011

Av Zelicia - 25 juli 2011 17:51

Efter varje inlägg kommer jag skriva "Kram Zelicia"

och en egen bild på min egna användare..

Ha en fortsatt bra dag på MSP!




Kram Zelicia ♥

 

Av Zelicia - 25 juli 2011 17:38

Här har vi lite looks!


Vi börjar med en "rockig" look..


casy cute99

 


En "söt" look...


Seastar

 


Och en "cool" och "populär" look!!


lillysnyg

 



De var det!

Fortsätt kika på min blogg.. ♥



Kram Zelicia

 

Av Zelicia - 24 juli 2011 17:18

Såhär går det för min blogg just nu:


 


Jag är stolt över att det är så många,

men fler kan det bli!

Tipsa dina kompisar, irl och på msp,

eller tipsa bara någon som du ser går runt på stan!


Hehe, tack!



Kram Zelicia

Av Zelicia - 24 juli 2011 17:15

Jag kan bara inte låta bli att lägga upp

ännu en bild på mig och min bästa bästis ♥


  Bästisar döpte jag bilden till.. Love you feliiciiaduveet ♥


P.s BESÖK MIG PÅ MSP!




Kram Zelicia ♥♥

Av Zelicia - 24 juli 2011 17:04

Åhh! Jag är så nära Level 7, snälla, hjälp mig!!

Jag vill så gärna levla, fast det vill jag ju hela tiden, hehe. :P


Tävlingen just nu är Punk.

Jag ställer inte upp i tävlingarna,

för jag skulle ändå inte vinna.

Och jag har mycket annat för mig!


Se gärna mina filmer, hihi. ♥


  

Tack så mycket för att ni läser min blogg,

i nästa inlägg kommer jag lägga upp massor

med outfits på några användare..



Kram Zelicia ♥


Av Zelicia - 23 juli 2011 19:46

Efter att sökt på google, har jag äntlingen fixat en header.

Vad tycker du?


Om du vill, får du gärna göra en header till mig..

Andvänd artbook på MSP, och mejla mig!!


 



Kram Zelicia!

Av Zelicia - 23 juli 2011 19:38

  Hehehe, nu kan du kalla mig Zelle! ((: ♥




Kram ZELLE ♥


Av Zelicia - 23 juli 2011 12:03

Här är några kommentarer som jag har fått:


     

Hahah, jag var bara tvungen att fråga... ♥



Om du inte har något annat för dig,

besök dom här användarna på MSP:


feliiciiaduveet

Uniika

tyskafreek

supergirl 123

sosoblomma


Hm.. Har MÅNGA fler att skriva dit,

men orka... ^^


Kram Zelicia

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gör du loppisar på msp?
 Ja!
 Nej!
 Varför skulle jag?
 Nej men jag köper från dom
 Ja och jag köper från dom
 Jag hatar loppisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Zelicia's gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

MovieStarPlanet

MSP är en sida för skoj!
Där blir ni en egen moviestar,
som har chansen att göra filmer,
shoppa, chatta med vänner och spela spel! Bli medlem nu!! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards